måndag 24 maj 2010

Att jobba på nattklubb

Man blir lätt några skratt och pinsamheter rikare när man jobbar på nattklubb.
I helgen tänkte jag både skämmas ihjäl, samt skratta ihjäl mig.

1. Alla mina vänner som hänger över bardisken, knappt kan hålla ögonen öppna och ropar över hela hela krogen, JOOSSSEEE HEEJ! undrar vad mina jobbarkompisar tänker? Att jag är den nya med massa vänner till spurgun?

2. Mannen med megabrillorna i 60 års ålder som tjatar i 20 minuter om att bli betjänad! När det äntligen blir hans tur hälsar jag och frågar vad han vill beställa. " Vad gör du imorgon?" blir svaret. Tyvärr, nån sådan drink har vi inte och fortsätter till nästa.

3. Medelålderskillen som frågar, om jag är bruden i stan som dealar heroin? ? Javisst, and my daddy is Obama!

Man kan aldrig sluta förundra sig över de dummast frågor, kommentarer osv man får höra, de flesta åker in och ut lika snabbt, medans vissa, de allra dummast lämnar kvar. Javisst, jag tycker himla mycket om att jobba i bar, men vad sker med människor tankegång när dom blir fulla? NU om någonsin börjar man fundera över sina egna tabbar på fyllan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar