söndag 12 september 2010

jag vet

Jag vet att min headerbild är tagen förra vintern. Jag vet att jag har nya bilder på andra datorn, och att jag bra kunde ladda upp en. MEN snart äre vinter igen, så kanske ja kör med en året-runt-bild!

Annars är vi inflyttade för lite över en månad sedan. Allt är inte riktit på plats ännu, och småsaker ska fixas, men det tar vi lite åt gången. Jag lovar att visa bilder någon gång, när jag fått fram dammsugaren och moppen!

Jobbar och sliter gör jag lika mycket som förut. Men jag trivs, skönt att slippa till hotellet på helgerna och få en break från vanliga jobbet, och så har man massa motivation att dra till vanliga jobbet sedan efter att ha slängt ihop drinkar några kvällar. Träningen ligger också högt uppe på min prioriteringslista och jag känner mig bättre och bättre för var dag. (förutom de dagar ja tycker jag förtjänar makuuni-godis! )

Med tanke på allt jobbande blir det ju sällan man själv unnar sig en kväll ute nuförtiden. Unnar och unnar, jag hinner inte! Så nästa fredag skall jag ta en riktigt skön utekväll för att fira min födelsedag som är imorgon.. 20 år.. Det drar ihop sig till krisdags :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar