lördag 30 oktober 2010

i'm in love

hej mina vänner å bekanta å alla andra ja diggar! Idag är en dag när jag lätt svävar över molen och himlen å allt som finns! Har så himla toppen humör så ja e helt hög av mig själv. Varför kommer int sånhär dagar oftare? Orsaker må vara; Endast en vecka, EN VECKA! tills min kära älskings Elin kommer hem å river lös sidor av mig som ingen annan kan. Åh va jag blir glad av henne. Andra må vara att jag får jobba, fan jag älskar att jobba! Har jobbat morgonskife på Teboil, och inatt blir det Stadshotellet, för att sedan sova en stund och tillbaks till Teboil! Jag älskar mina jobb, Jag älskar mitt liv!!
Glöm inte bort att de snart e sommar, påminner er med hjälp av en sommarbild. Fotat av min kära Michaela!

2 kommentarer:

  1. Tusen tack för hjälpen Josse! Kladdkakan ska absolut provas ;)

    O va fin blogg du har annars, ja veta int ens att du blogga :)

    SvaraRadera
  2. men Jontti, fick ju tårar i ögonen <3

    SvaraRadera