söndag 24 oktober 2010

en liten update



Borde hinna med en liten update här också!


Kolla för det första in min coola header bild. Fotografen är min käre vän Michaela, och vi kämpade verkligen om liv och död för att få till bra bilder. Det var svinkallt ute, och vi stod mitt på tågbanan långt under där absolut ingen annan var. Men nu är vi nöjda, båda två!




Jag tränar fortfarande mycket och förösker tänka på vad jag äter. Är jättenöjd med min personliga tränare och skulle inte byta bort henne för fem penn! -16 kilo är saldot sedan April!




Jobbet tar förståss upp en stor del av tiden, med två olika jobb blir det lätt mycket! Har även varit och hjälpt min tidigare jobbkompis på sitt nystartade företag några av mina lediga dagar, så här går det undan! Nu är jag dock riktit sugen på att slösa överlopps pengar på något riktigt grymt! Helst en resa, eller några par snygga skor.. En resa, jag tror bestämt de blir en resa!

Men vart? Var är säsongen igång denhär årstiden? Egypten? Kanarieöarna?
Bilderna är tagna från Aqualand i Funegirola. Den till vänster är btw största vattenfritt-fallet i europa. Och nej, jag åkte inte skulle aldrig i mitt liv vågat! :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar