onsdag 17 februari 2010

ny dag med nya möjligheter

Jag tycker att veckan bara springer iväg, men inte mej emot! Har redan hunnit uträtta massa denna vecka såsom ;

  • Bokat loppisbord som ja får ställa iordning imorgon!
  • Hämtat massa gamla grejjor som ska säljas från Larsmo.
  • Köpt och käkat fastlagsbullar!
  • Idag har ja även varit ti frissan och färgat och klippt mitt hår. Så skönt med förändring och lite mera liv i håret.
  • Har avklarat 2/5 kvällskiften som jag bävat för

Så kvar av denna dag är att jobba 3/5 kvällskifte. Jag vet inte men kvällskifte känns så himla jobbigt när man e påväg till jobbet. Men sen när man väl är där går tiden ganska snabbt. Hursomhaver gillar jag mer att jobba morgon, dels för att jag aldrig hinner träna pass när jag jobbar kväll eftersom att alla pass dras på kvällarna, och dels för att hela dagen inte känns förstörd. Positiva med kvällskifte skulle nog vara att man får lite sovmorgon. Men sova hinner man ändå. Det var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar