söndag 14 februari 2010

om från början igen


Here we go again. Bestämde mig för att skapa en ny blogg eftersom att jag tröttnade på min förra bloggsidas layout och även hela systemet. Men nystart på vad som helst, (..jobb..kostvanor..träning ja tillochmed bloggande) kan väl aldrig sitta fel.


Har just avklarat min enda vecka vintersemester. Från onsdag till söndag var vi uppe bland liftar och ryssar i Ruka. En underbar och avslappnande resa, men nu känner man sej verkligen mörbultad och ohälsosam. Alkoholen får sin paus på nån vecka nu, men det ohälsosamma verkar sitta i, jag och Iiro gjorde just otroliga varma smörgåsar i vår grill. Cheddarost och tonfisk, kan det bli bättre?


Nu blir det att zappa framför tvn en stund och såvvälbehövd sömn i egen säng.

Så borde man ju vara redo för en ny arbetsvecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar