måndag 22 februari 2010

ny vecka

Så var det ny vecka igen. Jobbar tidig morgonskifte hela veckan från halv 6, men det betyder ju att jag slutar tidigt också.. Så att slippa hem redan halv 2 är inte mej emot fastän jag är trött om morgnarna. Hmm, mycket nytt har hänt, nya morötter i livet så att säga!


  1. T.ex. Har det blivit klart att vi får flytta till Larsmo nu. Huset som pappa äger är tomt på hyresgäster så det är bara att börja renovera. Kommer att ta sin tid fö de e rätt så mycket som skall göras. Kökskåpen ska bytas ut, golv ska läggas, en hel wc ska renoveras, massa väggar ska målas och spaklas, lister skall målas osv.. men visst är det härligt med lite att göra :) Själv är jag en sådan person som helst skulle se att allt blev klart på en gång, men får tänja mitt tålamod lite nudå..

  2. Andra moroten är en resa som är på innkommande. I maj fyller pappa 50 år så då har han planerat att bjuda med oss barn på en resa. Vart det blir är ennu oklart men det spelar ingen större roll. Bara skönt att komma bort ibland!

  3. En tredje morot finns också, som idag blev helt klar. Det handlar om jobb-byte, och jag längtar verkligen!

Såå nu ska jag kolla lite inredningsgrejjor, kakel, golv osv. på nätet för lite inspiration. Så blir det hartmans imorgon och hämta lite kataloger och kolla runt. So long!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar