torsdag 18 november 2010

kaffetajm

Godmorgon. Imorse när jag vaknade, ganska just, fick ja ännu en gång en påminnelse om varför jag inte skall klippa pannlugg. Mitt hår såg ut som Jerusalems förstörning, har ijuförsig aldrig sett den men kan anta att det är i stil med den iallafall. Annars har jag ledig dag, har just ätit min morgonfil och livet känns fine.

På schemat står det kaffe hos min kaffelösa vän. Fick ett meddelande igår kväll som meddelade att; "Om du vill ha kaffi måst du ta me 4 skopor poro fö vi e utan" . Men int ede nå mera me det, he e såhee man jör tå man far på kaffi i Larsmo! :)





P.s kan även meddela att min bil och jag har tagit ut skiljsmässa, min gamla, allra första bil har flyttat till Oulu, och jag grät en liten skvätt. Men nu ha de gått om, fick nämligen en mycke nyare å finare hem istället! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar