måndag 22 november 2010

tänk så fel de kan bli

Jag vet att jag var aningen trött i lördagsnatt på jobb. Det är helt förståeligt pga av mina många jobbskift. Nåja, jag jobbade på iallafall. För er som inte vet jobbar jag som bartender på Stadshotellet på helgerna. Iallafall, hade ganska stressigt och hade tagit flera beställningar på en gång. Kom till en kille och frågade vad han vill beställa. Han svarade; En jekkubattery och en dejtmedej. Jepp tänkte jag å började fundera igen, frågade upp beställningen och han svarade fortfarande; En jekkubattery å en dejtmedej. Han redan börja kela i mitt huvud efter drinken han beställde när han igen upprepade Alltså EN DEJT MED DEJ! int en drink. AAAH, känd me smått cp men skyllde på att jag inte hör så bra när de e så hård musik ( vilket ijuförsej e sant). Tackade ändå nej till dejten, varpå hans kompis viskar till honom, Höödu ja tror att he skejt se, No shit! Men tänk så fel de kan bli.. :) Här har ni en bild på två coola shottar vi gjorde en kväll när vi roade oss själva och försökte hitta på något nytt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar