tisdag 13 april 2010

crazy



Om vårarna blir jag helt shopping-galen. När man ser asfalten och eventuellt lite gräs börjar man direkt längta till sommaren och allt som den innebär.. Ballerinaskor, tunna härliga koftor och linnen .. rubbet! Tog en svängom med Syster på stan idag, gick dit i tron om att mitt kontosaldo låg på ca 7 euro. Var dum nog att besöka en bakautomat för att inse att lönen kommit. Great tänkte jag och fick med mig hem ;



Denna enligt mej ubersnygga kofta med nitar! Har verkligen sökt en liknande jättelänge och blev hur glad som helst när ja hittade den! Kommer att användas flitigt i vår-sommar!

Och skorna, blev pang pladask in love! Skulle kissie köpt dem skulle hon antagligen skrivit SOOO KISSIE STYLE, jag tycker mera dom är SOO party style! Woaw vilket kap! Eller vad tycker ni?

1 kommentar: