måndag 26 april 2010

grillsäsong

Igårkväll inledde vi grillsäsongen för iår. Var hemma hos min syster kompis i esse och grillade, det blev kött,korv, fyllda champingjoner med bacon, vitlöksbröd, majs, nypotatis, sallad osv. Så gott! Vi satt dock inomhus och åt, det blir ganska kyligt om kvällarna nuförtiden.
När vi körde hem från esse körde jag Ingelas bil. Vi kom fram till mitt och jag saktade in, stannade och skulle dra upp handbromsen. Handbromsen låg tydligen inte på samma ställe som på min bil, jag drog i spaken och så flög jag ner i baksätet! Jihu, jag kom alltså åt "fällnerbänken" spaken istället för handbromsen. Ingela skrattade så hon vek sig dubbelt, vi hade riktigt serious talk och rätt som det är flyger jag bara iväg, sätet ända ner till baksätet. Vi skrattade! :D

Idag har vi solat på balkongen, det var steekhett! Har även inskaffat mig en pulsklocka. Märket är Polar. En helt vanlig standard som jag behöver inför min kommande träning.

Min personal training börjar imorgon, samtidigt nytt kostschema osv.
Slut med det roliga, nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar