fredag 2 april 2010

En påsk med skofeber

Glad påsk på er alla! Tycker inte alls det känns som påsk, har bara 2 påskägg kvar hemma, inget påskgräs och inget sånt. Shame on me. Alla högtider kändes faktiskt större när man var yngre, såsom julafton, födelsedagar osv. Jag bara minns hur det pirrade i magen alltid dagen innan, men inte längre!

Igår var vi rätt länge och renoverade, jag målade wc-taket och idag skall det läggas nya mattor och golv i wcn. Kommer att bli supersnyggt! Lovar att fotografera när det är klart. Matt-läggandet är inte riktigt min grej utan överlåter det åt min sambo och hans far medans jag med gott samvete kan dra över till mammas och spela Band Hero med min lillebror! Great!


Har annars fått världens världens skofeber!! Det är inte ens en månad tills vi åker iväg till Stockholm och hälsar på Elin, = dags att shoppa loss! Men jag kan inte hålla mig! Igår klickade jag hem 3 skor på under en timme. Någon annan med samma problem.. ? :) Bland annat dessa klickade jag hem.. Kilklack må vara förra året men jag tycker fortfarande att det är skitsnyggt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar