lördag 3 april 2010

Dagens shopping:


Oj så mycket folk det var vid Tuuri, var verkligen tur att vi startade tidigt.. Det strömmade in mer och mer folk hela tiden! Säkert dels pågrund av att de hade rea-dagar.. Blev en hel del köpt, mest till renoverase och grejjer som behövs till huset, men även några klädfynd. Iiro och min lillebror köpe Jack&Jones jeans för endast 14,95 €. Riktigt snygga båda två dessutom. Nog om det, här är mina fynd:

Min pojkvän blev helt galen i denna pop-corn skål, så den fick följa med hem! (9,95€)




En väldigt söt paljett-topp från märket Sisters. ( 10 €)


En helt perusperus bas-topp i rosa, (2,95€) Jeansleggings från märket Vero Moda (6,95€) Väldigt gottdoftande balsam från Got2B (endast 1€/st!!)

Kan no verkligen konstatera att det fanns en hel del fynd där! Och mycket mycket mera som jag skulle kunnat ta med mig hem, men som sagt Stockholms-resan trycker på!

Ikväll blir det förfest hos Jennas i gott sällskap skall vi hoppas, och sen antagligen Melody. Ha en glad påsk alla och njut av det härliga vädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar