fredag 16 april 2010

Haha

Här har jag spenderat senaste 1½ timmen. Alltså vilket väder! Började jobba på projektet "Va int blekast i stan 2010" Och kände mig jättejättebrun ända tills jag kom in. Skenet bedrar alltid tyärr! Låg och lästa lite olika tidningar och böcker och hittade en så rolig vits att jag måste dela med mig:

Det var alltså en kille som hade köpt en motorcykel med sidovagn, när han skulle ut och provköra tog han med sej sin stammande kompis. Kompisen tog plats och killen drog igång hojjen. När de komit upp i 23 km/h så stammade kompisen:
-F-f-f-f-f...
Ahaaa! Tänkte killen, han vill åka fortare! Så han drog på mer gas och när de kom upp i 50 km/h började kompisen än en gång stamma:
- F-f-f-f-f....
Jassååå, han vill åka ännu fortare tänkte killen å drog gasen i botten.
När de kört omkring i ett par timmar tog bensinen slut och de stannade vid en bensinstation för att tanka. Kompisen i sidovagnen pustade ut en stund och sa sedan.
F-f-f-faan, d-d-deet finns ingen b-b-botten!

Trevlig fortsättning på dagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar