söndag 14 mars 2010

Girls night out!

Än en gång är det söndag, imorse blev jag påmind om varför jag inte varit ut på länge. Det är den hemska förbannade baksmällan som halvt om halvt alltid tar kål på en. Så jag gjorde som jag gjort alla andra söndagar jag vaknat i krapula, Lovade dyrt och heligt på allt jag äger och har att inte en enda gång till! Men så träffar man sig själv på lördag igen, när den hemska baksmällan äntligen är över och man totalt har glömt bort vilken nära döden upplevelse man varit med om. OCH SÅ VILL MAN UT! ut ut ut ut på krogen å dansa å dra huvudet fullt. Till vilken nytta? Människan må vara de dummaste påfund nån kommit på, eller är det bara min hjärna och kropp som strular?

However hade vi en underbar kväll igår, en girls night out med dans å drinkar och inte ett enda drama. Så det är nästan så det goda vinner över det onda.
Nu står min pojkvän och kockar och jag tror bestämt det doftar maletköttsås och spaghetti! Vilken överraskning! Men man måste ju verka lika förvånad varje gång och Wow:a och säga OJ, gjorde du dethär vad gott! Så nu blir det matbordet, Ha en skön söndagkväll!


1 kommentar:

  1. Oj,oj va jag känner igen mej i spaghetti o murusås scenariot ;)..Fastän min älskade man även e duktigt på att kocka annat så e han helt säker på att han e proffs på murusås :D

    SvaraRadera