tisdag 16 mars 2010

Till dej;

Till dej, som kastade mat på mej i dagis, som var min bästaste bästis under lågstadiet, som jag cyklade med runt Larsmo vareviga dag.
Till dej som gjorde en fin julkalender till mej, med massor av dina gamla saker i. Och som körde gräsklippare genom buskarna hos oss.


Till dej som alltid varit en av mina närmaste vänner, hela livet igenom, och som jag gjort otaliga saker med som jag aldrig kommer att ångra, speciellt kommer jag ihåg Barkursen i spanien under hösten 2009.


Till dej, önskar jag all världens lycka som finns att önska. Jag är otroligt glad för din skull och att du äntligen får pröva på något du vill. Samtidigt sitter jag här, med tårar i ögonen. Jag var aldrig beredd på att du skulle flytta härifrån. Aldrig ens tänkt tanken på att du skulle flytta till ett annat land. Jag vägrade inse sanningen. Jag kan bara föreställa mig hur tomt det kommer att bli, utan dej.. som alltid vet när du skall hålla käft, du vet när du skall prata och när jag helst bara vill skjuta dej! Vi e så otroligt lika och Ändå som natt och dag.


Fastän över 1000 tals kilometer skiljer oss åt ska du veta att jag alltid finns här för dej, och jag är garanterat inte den enda som kommer att sakna dej, Men när jag saknar dej ska jag sakna dej av hela mitt hjärta! <3

1 kommentar:

  1. :/ vad skall jag säga ?! Det blir bara tårar som rinner ner för min kind ! men som du sa till mej idag, jag dör jo int jag kommer ju nog tillbax ! kommer också att sakna dej SÅÅÅÅÅ mycket <3

    SvaraRadera