tisdag 2 mars 2010

mars

Ny månad igen! Det vet man senast när den sliskiga snygga-män kalendern äntligen byter bild på vår wc i jobbet. Denna gång dock en besvikelse, killen var bara ännu mer inoljad och posade ännu mera utbjudande än februari-killen. Enda positiva kommentar min jobbarkompis fann om bilden var "Janå, ha sir ju ut att ha ådentli paket iallafall".. Haha, whatever! Killen lär hänga där tills nästa månad när någon äntligen svänger blad. Den bilden kommer jag inte att få se om jag inte tjuvkikar.. eller om mitt nya jobb har en liknande.. ;>

Annars jobbar jag kväll hela veckan förutom idag, jobbar även söndagmorgon så once and again lär det bli en lugn helg! Så dumt att det knappt dras nå jumppa-pass på morgnarna, träningen känns så att det far i hukka när man inte hinner träna när man har kvällskife. Och jo det finns gym och simhall och blablabla.. inte ändå min grej. Känner först att jag tränar när nån pushar på mig och ropar till mig att inte ge upp. Nog om det.

Ska kolla vidare inredningsgrejjor.. I Larsmo går det lite framåt, funderade på att ta bilder före vi börjar göra något och sen efteråt när allt är klart, bra ide eller ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar