tisdag 9 mars 2010

there's always gonna be another mountain

Usch, känner mig riktit påväg att bli sjuk. Hann knappt komma hem från jobbet så slocknade jag på soffan, och sov där i fleera flera timmar. Vaknade med en dundrande huvudvärk och nu sitter jag här, dataljuset bländar mig, huvudet bankkar fortfarande och jag fryser! So i guess att det blir sängen snart igen!

Igår var jag på riktigt trevligt inredningsparty till Elins. Väldigt skojjiga grejjer, köpte bla. en kaffeburk med griffeltavla på, det behöver nödvändigtvist alltså inte vara en kaffeburk :) Kommer passa bra in i vårt nya hem.

Och så till något helt annat;
Peppar peppar, igår yttrade jag mig för mycket. Jag sa; fan ja sku hellre ha huvudvärk 2 veckor i streck än att ha något ont nujust. Och JA, här sitter jag med dundrande huvudvärk. Idag är jag tyst, och en tid framöver också. Vem är du som straffar mig och lägger allt jag säger emot mig? TIME TO TELL!

Här har ni låten;
http://www.youtube.com/watch?v=NG2zyeVRcbs

1 kommentar:

  1. Hallå! Tänkt jag sku lämn nå spår efter mig, som du säkert har märkt så e jag ivrig följeslagare av din blogg för jag tycker du skriver på så roligt sätt om alla små missöden ;) /Annie

    SvaraRadera