måndag 22 mars 2010

oj nejj

Jag som väntat HEELA veckan på att få sova en timme längre på torsdag eftersom att jag har 2:a skedet då vaknade imorse som vanligt och var förståss tröttare än vanligt. Klädde på mig, orkade inte ens sminka mej och började ställa mig inför jobbet. Satt och slappade en stund på soffan och öppnade av en slump kalendern och JEPP! 2:a skedet var idag!!!! Men jag sitter GÄRNA här dödstrött när jag ändå skulle få sova. Great start på dagen!

Lyckades ju iallafall ta rätt jobb t-shirt på mig imorse. Det var inte som förra veckan när jag kom till jobbet och började kolla. Jag hade satt på mig min Abi-09 t-shirt. Märket och färgen samt storleken är den samma så det händer lätt. Dock första gången! Mina jobbkompisar lugnade mej med att det inte märks bara jag bär en kofta över. Att texten frampå tshirten knappast syns. Jo tack, det gick bra ända tills halv 9, en halv timme före stängning. Då kom en kund in och kläckte förståss; Jassååå ja ser du e Abi 09 du, de va ju trevligt. Förbannat trevligt eller hur, så no more abitröjja och JA, nu kollar jag min tröjja varje gång innan jag sticker iväg.

Hoppas ni har en lite bättre start på dagen, solen skiner ju iallafall om det är någon tröst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar